^ Powrót na górę

 

 

„Łódzkie promuje” – konsultacje objazdowe w Sieradzu

Rozmiar tekstu:

IMG 0490
Piotr Lutek z firmy „Synergia” przeprowadził w sieradzkim Starostwie Powiatowym konsultacje związane z wdrażaniem projektu „Marka „Łódzkie promuje” – budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013-2015”.

Prowadzący podzielił spotkanie na kilka części, poświęconych elementom procesu projektowania, wszystko po to, by wprowadzić uczestników w markę „Łódzkie promuje” i przybliżyć techniki pracy projektantów, wykorzystywane w myśleniu projektowym. Konsultacje otworzył starosta sieradzki Dariusz Olejnik.

Jak powiedział Piotr Lutek, pod względem wizerunku marki Łódzkie jest białą kartą. – Co prawda można mówić o pojedynczych skojarzeniach, ale dotyczą one prawie wyłącznie samej Łodzi. Może jest to Manufaktura, może trochę włókiennictwo, może jeszcze Piotrkowska. Ale już województwo łódzkie z niczym się nie kojarzy. Dlatego trzeba stworzyć spójny obraz regionu, żeby ludzie chcieli tu mieszkać, tu pracować, inwestować i tu przyjeżdżać – mówił, zaznaczając, że nie będzie to proste. Do mózgu przeciętnego człowieka dociera dziennie około 8 tys. informacji. Jak przebić się przez ten gąszcz, by podać informację o województwie łódzkim?

Temu właśnie ma służyć dostępna dla wszystkich platforma wymiany informacji. Każdy może wymyślić coś, co przyczyni się do wzrostu świadomości mieszkańców na temat Łódzkiego.

W warsztatach wzięli udział pracownicy promocji lokalnych samorządów i jednostek podległych, również tych prowadzonych przez Powiat Sieradzki.

T.O.

IMG 0474  IMG 0478

IMG 0480  IMG 0486

IMG 0482  IMG 0491

IMG 0493  IMG 0503